1394-02-19 18:20
6941
0
14453
موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد گرگان:

بهرام بختیاری سعید نخستین مجوز مرکز مشاوره اختصاصی ازدواج و تحکیم خانواده گلستان را دریافت کرد

نخستین مجوز مرکز مشاوره اختصاصی ازدواج و تحکیم خانواده در استان گلستان به نام عضو هیات علمی واحد گرگان صادر شد.

به گزارش گلستان ما ؛ پس از بررسی و احراز تخصص و تایید صلاحیت و بر اساس پیش نویس آیین نامه ماده 42 قانون برنامه پنجم توسعه، نخستین مجوز مرکز مشاوره اختصاصی ازدواج و تحکیم خانواده در استان گلستان به نام عضو هیات علمی واحد گرگان صادر شد.

بهرام بختیاری سعید عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در گرگان با بیان این خبر اعلام کرد: پس از ثبت نام در سایت وزارت ورزش و جوانان و احراز تخصص و تایید صلاحیت متقاضیان تاسیس این مراکز توسط دفتر برنامه ریزی ازدواج و تحکیم خانواده وزارت و تایید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور این مجوز برای حدود 30 مرکز در سطح کشور صادر و در استان گلستان نیز این مجوز برای اولین بار به مرکز مشاوره راستین ارایه شد.

موسس این مرکز مشاوره با توجه به کوشش و تلاش این مراکز برای افزایش توانمندی جوانان و تسهیل در همسرگزینی گفت: جوانان و خانواده ها می توانند بدون نگرانی از آسیب های اجتماعی سایت های غیر مجازهمسریابی و افراد فاقد صلاحیت به این مراکز دارای مجوز در سراسر کشور مراجعه و از خدمات آنها استفاده کنند.

بختیاری سعید اظهار کرد: تمام مراحل قبل از آشنایی تا ازدواج در این مراکز انجام شده و پس از اطمینان کارشناسان و مشاوران از انطباق افراد مراحل با معرفی و حضور خانواده ها پی گیری می شود

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.